ADMINISTRATIVNÍ PODPORA E-SHOPU S FITNESS OBLEČENÍM (České Budějovice)

DRAGONFLY trading s.r.o. nabízí v Českých Budějovicích volnou pracovní pozici "ADMINISTRATIVNÍ PODPORA E-SHOPU S FITNESS OBLEČENÍM". Nástupní mzda je od 30 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA E-SHOPU S FITNESS OBLEČENÍM
Obor(y):
Administrativa
Obec:
České Budějovice
Mzda:
od 30 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
Vyšší odborné
Adresa pracoviště:
DRAGONFLY trading s.r.o. - Dalimilova
Dalimilova 1950/1a
37006

Další informace o volném místu

Hledáme parťáka/parťačku do našeho týmu Dragonfly! Nečekej žádný korporát. Jsme malá firma do 20 zaměstnanců, ale děláme velké věci. Máme e-shop, šicí dílnu, maloobchod i velkoobchod online. Jsme největší výrobce pole dance oblečení v Evropě a jsme jedničkou na trhu. Naše oblečení nosí zákazníci nejen na pole dance, ale i na hot yogu a fitness po celém světě. Rychle rosteme a společně s rozvojem potřebujeme i skvělé lidi, kteří se na našem růstu budou podílet a podporovat ho. Jsi to právě ty?
Sháníme někoho, koho bude práce u nás bavit stejně tak jako nás, kdo bude nad svojí prací přemýšlet, kdo se ozve, když mu něco nebude dávat smysl nebo bude mít pocit, že by to šlo dělat jinak, lépe a efektivněji. Někoho, kdo pochopí, že rostoucí firma nemůže dělat pořád všechno stejně a maximálně využije prostor pro seberealizaci a bude se tak podílet na zlepšování procesů a společně vybudujeme špičkovou firmu ve svém oboru.
Náplň práce: spolu s naším stávajícím týmem skvělých kolegyň a kolegů budeš mít na starosti každodenní hladký provoz péče o naše milé a často náročné zákazníky (což jsou zhruba z 80 % ženy): e-mailová komunikace; být online na chatu; telefonické konzultace a jiné záludné dotazy; práce s Facebook Messengerem; budeš řešit objednávky, dotazy, stížnosti, vratky i reklamace; budeš komunikovat s našimi dílnami a zajišťovat optimální skladové zásoby; celkově se starat o maximální spokojenost a rozmazlování našich zákazníků.
Požadujeme: perfektní znalost AJ slovem i písmem (komunikace se zákazníky a obchodními partnery probíhá v AJ!), ŘP, výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování, znalost práce s PC; spolehlivost, zodpovědnost, preciznost a 100% odvedenou práci.
Nabízíme: stabilní zaměstnání v přátelském prostředí, na vykání si nepotrpíme. Během výběrového řízení se potkáme u nás v kanceláři, takže můžeš okouknout naše neformální prostředí. A také své budoucí pracovní místo.
Jedná se o práci na plný úvazek (po-pá).
Pořád váháš? Neváhej a pošli životopis - třeba se hodíš i na jiné místo u nás :)
Zaměstnanecké výhody: bonusy, příspěvek na dovolenou, vánoční odměny a samozřejmě zaměstnanecké slevy.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 1 týdnem