AISTSTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (České Budějovice)

SOPHIA, jazykové služby s.r.o. nabízí v Českých Budějovicích volnou pracovní pozici "AISTSTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ". Nástupní mzda je 23 000 – 35 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
AISTSTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Obor(y):
Administrativa
Obec:
České Budějovice
Mzda:
23 000 – 35 000 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
Vyšší odborné
Adresa pracoviště:
SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
Hroznová 253/28
37001

Další informace o volném místu

Již 30 let dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na www.sophia-cb.cz (překlady) a http://js.sophia-cb.cz (jazykové kurzy).
Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat?
- zpracovávat obchodní nabídky, připravovat cenové kalkulace a smluvní dokumentaci
- vyhodnocovat výsledky nabídek zákazníkům
- vyřizovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků
-udržovat kontakty se stávajícími zákazníky s cílem rozvíjet obchodní spolupráci
- komunikovat s našimi českými i zahraničními obchodními partnery (nejčastěji emailem, telefonicky, popř. osobně)
- spolupracovat s ostatními našimi zaměstnanci v jiných odděleních
- další související administrativní práce s výše uvedeným
Co Vám můžeme nabídnout?
- propracovaný systém zaškolení zkušenými vedoucími pracovníky
- každodenní uplatnění anglického jazyka v praxi
- profesní a osobní rozvoj v zajímavém oboru jazykových služeb
- dlouhodobou perspektivu zaměstnání
- přátelskou atmosféru a příjemné, moderně vybavené pracoviště v historickém centru Českých Budějovic
- firemní benefity
Co očekáváme od úspěšného kandidáta?
- zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr
- zájem o profesní a osobní rozvoj
- velmi dobrou znalost angličtiny (nejméně B1+) a češtiny
-velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Word, MS Excel)
- schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce
- dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti
- pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci
Termín nástupu = dle vzájemné dohody. Práce je vhodná i pro absolventy, případně studenty posledních ročníků.
Zam. výhody: příspěvek na stravování, příspěvek na soukromé pojištění, firemní jazykové kurzy, zdravotní benefity
Kontakt telefonicky (Po- Pá 8:00 - 19:00 hod.) nebo e-mailem

Kontakt na zaměstnavatele


Poslední změna: před 1 týdnem